Kvinners inntog på arbeidsmarkedet er en av de viktigste samfunnsendringene de siste tiårene, ifølge NHO.
I Norge kan 20 prosent av økningen i BNP per innbygger fra 1970-tallet og frem til i dag knyttes til at flere kvinner er i jobb.
Sunder leder selv organisasjonen «Det Moderne India», som jobber for å styrke næringslivsforholdet mellom Norge og India.
– Jeg har jobbet tett på menn i mange tiår. Både fantastiske menn, men også arrogante og fordomsfulle menn med nedlatende holdninger, sier Sunder.
Inntoget av næringslivskvinner som har endret fornavn til Arne på Linkedin, var Bianca Louise Larsens initiativ etter at hun så Lykkeland på NRK og oppdaget Peter-kampanjen i Nederland.
I Lykkeland får ikke den høyt utdannede hovedpersonen Anna jobb før hun endrer navn til «Arne» på søknaden.
– Arne-kampanjen er leken og uten pekefinger. Allikevel retter den søkelys mot en svært aktuell tematikk i samfunnet vårt. Mange kvinner har kjempet før oss, og nå er det vår tur, sier Sunder.
Det største norske toppledernavnet ser ut til å være Arne. På listen over Norges hundre best betalte ledere i 2018 var det ifølge nettstedet Equality Check flere som het Arne enn det var kvinner, skriver E24.
– Som kvinne er det vanskelig å jobbe seg opp i næringslivet når Arner (menn) fortsatt som oftest velger Arner, og beslutningene tas på lukkede rom med kun herrer til stede, sier Sunder.